Kaikki muuttuu, mikään ei ole enää kohta ennallaan. Paitsi että on – nimittäin ihminen
Ihminen on edelleen olemassa perustarpeineen ja muutosvastarinnan tunne rinnassaan. Jotta voi kaupallisesti hyödyntää digiajan mahdollisuudet, olennaista on oivaltaa, miten palveluprosessin ongelmakohdat voidaan taklata digiajan tarjoamilla mahdollisuuksilla. Tässä olennaista puolestaan on tiedostaa, mitä eri asiakasryhmät ovat valmiit juuri tällä ajanhetkellä ostamaan ja missä kohdin tietämättömyys ja pelot vielä estävät ostamasta. Tässä jokainen toimiala ja yritys eroaa hieman toinen toisistaan ja siten digipalveluihin liittyvät asenteet myös hajautuvat. Asiakkaan tottumukset, pelot ja odotukset määrittävät sen, mikä menee juuri tällä hetkellä kaupaksi.