MARK kumppani Pro-Source on mukana rekrytointiprosessissa, jossa haetaan Aalto-yliopistolle viestintä- ja markkinointipäällikköä.
Tehtävänä on vastata Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun sekä Aalto-yliopiston luovan toiminnan viestimisestä. Valittu henkilö toimii osana viestintätiimiä ja raportoi viestintäjohtajalle.
Tehtäviin kuuluvat:
– Aalto-yliopiston luovien alojen mediaviestinnän suunnittelu ja toteutus kansainväliseen ja kotimaiseen mediaan; mediasuhteet, juttuvinkit, mediakumppanuudet jne.
– markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus, ml. markkinointikampanjat ja -konseptit
– Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun viestinnän kokonaisuuden koordinointi ja toteutus
– sisällöntuotanto mediaviestintään, sosiaalisen median kanaviin, markkinointiviestintään ja sisäiseen viestintään.
Hakijalta odotetaan
– kiinnostusta ja intohimoa luovia aloja kohtaan
– useamman vuoden kokemus taiteen ja luovien alojen viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta
– hyvät suhteet alan kansainväliseen mediaan, alan kotimaisen median tuntemus on etu
– kokemusta markkinointiviestinnästä ja digitaalisten kanavien hyödyntämisestä viestinnässä ja markkinoinnissa
– sujuva englanninkielen taito, mieluiten äidinkielen osaamistasoa
– kokemusta organisaatioviestinnän kokonaisuuden suunnittelusta ja toteutuksesta
– kunnianhimoinen, innostunut, joustava ja sinnikäs suhtautuminen työhön
– hyvät organisointitaidot ja vahva paineensietokyky
Tarjolla on monipuolinen ja haastava tehtävä näköalapaikalla sekä osaavan tiimin tuki. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva. Palkkaus määräytyy Aalto-yliopiston palkkausjärjestelmän mukaisesti.
Hakemukset pyydetään ansioluetteloineen lähettämään sähköisesti 22.9. mennessä:
http://www.aalto.fi/fi/about/careers/jobs/view/591/