Kyllä kiitos, kukapa ei haluaisi. Valitettavasti tieto lisää tuskaa eli mitä enemmän verkossa toimimista ajattelee, suunnittelee ja ehkä kokeileekin, sitä selvemmäksi käy ettei kaikki olekaan niin helppoa. Tarvitaan nettisivuja, kauppapaikkaratkaisuja, suunnittelupalveluja, verkkostrategiaa jne. Kaikkea pitää optimoida hakukonenäkyvyydestä lähtien, pitää osata mainostaa oikein ja kustannustehokkaasti, pitää ylipäätään ymmärtää mistä ne siellä mainos- tai digisuunnittelutoimistossa puhuvat. Mikä SEM, mikä konversio, mikä PPC, mikä OVP, mikä landing page, mikä bounce rate, responsiivinen…, uh..?
Jos sinulla ei ole yrityksessä 10 hengen digiosastoa niin kaikki digitaalisuuteen, verkkokaupankäyntiin, digimarkkinointiin liittyvä tekninen jargon ja nippelitieto voi tuntua ylivoimaiselta tai ainakin vaikealta ja aikaa vievältä. Siksi on kehitetty Digivelho -palvelu. Se on aito yritys avata verkkoliiketoimintaa ja digitaalista markkinointia suomalaiselle yrittäjälle ja markkinointipäättäjälle, joka uskoo verkon mahdollisuuksiin.
Digivelho auttaa puhumaan samaa kieltä muiden kanssa ja opettaa käyttäjäänsä koko ajan kun palvelua käyttää. Paitsi että digivelho on konsultti ja opas verkkomarkkinoinnin ja –liiketoiminnan maailmaan, se on myös seurantatyökalu, jolla omaa tuloksellisuutta verkossa voi seurata helposti ja kätevästi yhdeltä ruudulta. Vai miltä kuulostaa, että niin yrityksen nettisivut, Facebook, mahdollinen verkkokauppa kuin LinkedIn ja Twitter-tilikin olisivat kaikki yhdellä näytöllä seurattavissa – ja vieläpä suhteessa itse asetettuihin tavoitteisiin?
Jos se kuulostaa hyvältä, ja ennen kaikkea jos haluat kehittää yrityksesi toimintaa ja näkyvyyttä internetinkin puolella, niin tutustu Digivelhoon sen omilla www-sivuilla, jossa voit myös ottaa palvelun ilmaiseen koekäyttöön 30 päivän ajaksi. Sitoumuksetta totta kai.
Lisätietoja ja yhteydenotot myös Taloustutkimuksen sivuilta.