Media Mäessä on vuotuinen, jo legendaksi muodostunut media-alan ammattilaisten kohtaaminen Tahkolla 6.-8.2.2015. Seminaaripäivä on perjantaina ja verkottumisohjelmaa riittää aina sunnuntaihin saakka. Tapahtuma järjestetään media-alan ja markkinoinnin ammattilaisille.

Media Mäessä 2015 seminaariohjelma perjantaina 6.2. kaivautuu ihmisbrändin sisimpään. Ihminen ostaa ihmiseltä, monimutkaisimmankin insinöörityön saavutuksen. Ihmisbrändit ovat bisnesten keskeisiä osia, joihin maailma vasta heräilee.

Kuka on muodikas henkilö ja kuka muodissa oleva henkilöbrändi? Minkälainen on pyrkyrin, katu-uskottavan ja lahkojohtajana saarnaavan välillä tasapainoileva kolminaisuus? Ja se olennaisin: onko henkilöbrändi myynnin kultakimpale, mitä jää viivan alle?

Esiintyjinä seminaarissa ovat mm.:
* Anna Bäckström, VTT, dosentti, varatoimitusjohtaja, Kuulas
* Kristiina Komulainen, ohjelmapäällikkö, LOOP Nelonen Media
* Tommi Laiho, toimitusjohtaja, FOLK Finland

* Pekka Mattila, VTT, toimitusjohtaja, Aalto Executive Education
* Ville Tolvanen, perustaja, Digitalist Network
Seminaaripäivän kulusta huolehtii moderaattorina Jani Halme, luova johtaja, Toinen PHD.

Tapahtumaan on tarjolla useita erilaisia osallistumispaketteja. Tutustu osallistumisvaihtoehtoihin ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.12. mennessä!

Media Mäessä yhteistyökumppanit:

        
        
       

Tapahtuman järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Mediaryhmä.