Tilitoimisto Aldia sulki päiväksi ovensa ja pysähtyi asiakaskokemuksen ääreen
Kohta kymmenvuotiaan tilitoimisto Aldian valttina on aina ollut erottua asiakaspalvelun laadulla. Nyt koko tilitoimiston henkilöstö heitti numerot nurkkaan ja pysähtyi päivän ajaksi asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen äärelle.
Monet Aldian asiakkaista ovat yrityksiä ja toimijoita, jotka jostain syystä eivät ole olleet tyytyväisiä edelliseen tilitoimistoonsa.
”Me olemme aina halunneet erottautua palvelulla. Kilpailu on kovaa ja periaatteessa kaikki tilitoimistot tarjoavat samaa palvelua. Jollain on erotuttava”, Tiina Raatikainen, Aldian toimitusjohtaja, sanoo.
Kuka tekee yrityksen brändin? Miten tilitoimiston työntekijään vaikuttaa se, että elämme maailmassa, jossa jokainen on markkinoija? Mistä syntyy kilpailijoista erottuva asiakaskokemus? Näihin kysymyksiin etsittiin markkinoinnillisessa asiakaspalveluvalmennuksessa ratkaisua.