ProCom – Viestinnän ammattilaiset kutsuu integroidun markkinointiviestinnänosaajat mukaan kilpailuun tekemään parasta yhteiskunnallista kampanjaa. Ehdotuksia suunnitellaan kilpailun kumppanina toimiville non-profit organisaatioille.
Kilpailulla halutaan edistää markkinointiviestinnän integraatioajattelua ja -osaamista ja lisätä positiivista keskustelua tärkeistä yhteiskunnallisista teemoista ja työstä, jota kumppanit tekevät. ehdotusten tulisi ilmentää strategista integraatioajattelua ja innovoida uutta, ja sisältää myös onnistumisen mittaus.
Osallistuva taho voi olla viestinnän tai markkinointiviestintäalan toimisto tai yrittäjä, ja kilpailuehdotusten on oltava aiemmin toteuttamattomia ja kilpailua varten suunniteltuja.
Parhaat palkitaan!
Kilpailu huipentuu 17.9. piettävään tilaisuuteen, jossa parhaat pääsevät pitsaamaan ehdotuksensa tuomariston ja yleisön edessä. Koko kilpailun voittajaksi valitun ehdotuksen tehnyt saa palkinnoksi 2000 € ja kaksi seuraavaa 500 €.