Aito asiakaskokemus syntyy monen tekijän summana. Miten digiaikana rakennetaan vahvoja asiakaskokemuksia, jotka uppoavat vahvimmin kuluttajien ytimiin. Asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttaa vain ja ainoastaan se, mitä asiakas tuntee ja sen myötä ajattelee yrityksen tarjonnasta. Ei se mitä yritys ajattelee antavansa.
Tule kuulemaan miten verkossa säilytetään vastaleivotun korvapuustin tuoksu, joka palautuu mieliin vielä vuosikymmentenkin jälkeen. Esiintyjinä ovat Antti J. Leino/Group M, Lennu Keinänen/Paytrail, Mika Kataikko/INKA / Jykes, Ville Tolvanen ja Lauri Sipilä/MARK.
Tilaisuus järjestetään 24.9. Finngraf-messujen yhteydessä Jyväskylässä.
Tutustu Marketing Today – maksuttoman seminaarin ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.