Koukuttava brändikokemus 2015:
Kahden tunnin seminaarista markkinointipäättäjien puheenaiheeksi
Ajateltiin, että tehdään tämä nyt vähän eritavalla. Sponsorirahoitteinen osallistujille ilmainen aamupäiväseminaari aiheesta koukuttava brändikokemus. Viisi puhujaa suoraan Suomen liike-elämän ja tutkimuskentän huipulta. Jokaisella aikaa vain 15 minuuttia avata aihetta omasta näkökulmastaan. Keskustelu ohjataan Twitteriin. Tavoitteena aiheuttaa keskustelua. Mielestämme onnistuimme – ihan ok.
Tässä tapahtuman onnistumisen saldoa tiivistetysti:
– Nopeasti täyteen buukattu 150 hengen tapahtuma. Varasijoillekin jäi turhan monta halukasta osallistujaa.
– Twitterissä #brändikokemus näyttökertoja yli 85 000.
– Markkinointi & Mainonta julkaisi kolme juttua seminaarista. 24 tunnin jälkeen seminaarista kaikki jutut löytyivät lehden TOP 6 luetuimmista uutisista.
– Tohtori Kuuluvaisen kattava koosteblogi tapahtumasta
– Yhden minuutin videokooste.
– Massiivisen palautemäärän positiivisuus yllätti järjestäjät, täysin. Lisää palautetta voi lähettää osoitteeseen info@sailer.fi tai Twitterissä #brändikokemus
Kiitos osallistujat, puhujat ja sponsorit!
Koko työryhmän puolesta,
Hannu Uotila
MARK Insight ryhmän varapuheenjohtaja
Oy Sailerin toimari