perjantaina 5.5.2017 klo 8.30-13.30 Finlandia-talo, Mannerheimintien 13e, Helsinki
MARKKINOINTI ON KASVUN DRAIVERI – niin digitaalisessa ympäristössä kuin reaalimaailmassa. Kevään markkinoinnin ajankohtaisseminaari pureutuu kasvun tekemiseen. Asiakasymmärrystä ja yrittäjähenkeä tarvitaan jokaisessa organisaatiossa.
UUDEN VEIKKAUKSEN BRÄNDIN RAKENTAMINEN – KUINKA 1 + 1 + 1 = ENEMMÄN KUIN KOLME
* Kimmo Tolonen, brändi- ja markkinointijohtaja, Veikkaus
Kotimaisen peliyhtiön markkinat eivät ole annettu tekijä. Ne pitää ottaa ja ansaita omalla toiminnalla – vastuullisesti. Kun Veikkaus, Finntoto ja RAY menivät yhteen, rakennettiin uusi brändi tehokkaasti ja perusteellisesti ”by the book”, pohjautuen dataan ja asiakastuntemukseen. Ei luuloihin. Kimmolta kuulemme, miten tämä valtava operaatio tehtiin askel askeleelta.
Seminaarin muita esiintyjiä ovat:
* Jonathan Deacon, Professor of Marketing, University of South Wales
* Martin Huismin, toimitusjohtaja, NIMA, Amsterdam
* Samuli Heiskala, markkinointipäällikkö, Viking Line
* Teemu Kontkanen, Mediateko ja
* Mirva Antila, IBM Suomi
Seminaarin moderaattorina on toimitusjohtaja Lauri Sipilä, MARK.
Osallistumismaksu:
– 139 € MARK:in jäseniltä
– 239 € muilta osallistujilta
Maksuun lisätään alv 24 %.
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.