MARKKINOINTI ON KASVUN DRAIVERI – niin digitaalisessa ympäristössä kuin reaalimaailmassa.
Kevään markkinoinnin ajankohtaisseminaari pureutuu kasvun tekemiseen. Asiakasymmärrystä ja yrittäjähenkeä tarvitaan jokaisessa organisaatiossa.
Ohjelmassa avataan myös näkymiä aiheeseen Englannista ja Hollannista käsin. Haasteet ovat yhteisiä, mutta voimmeko oppia jotain ajattelusta näissä maissa?
Ohjelmassa on mm. puheenvuoro Mirva Antilalla, joka on IBM Suomen toimitusjohtaja.
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli luo kasvua muuttuvalla pelikentällä. Asiakkaan tunteminen, kuuleminen ja ymmärtäminen ovat vakaa pohja terveen liiketoiminnan kasvattamiselle. Miten se tapahtuu, kun kaikki muuttuu koko ajan?
Seminaarin muita esiintyjiä ovat:
* Jonathan Deacon, Professor of Marketing, University of South Wales
* Martin Huisman, NIMA, Amsterdam
* Samuli Heiskala, markkinointipäällikkö, Viking Line
* Kimmo Tolonen, brändi- ja markkinointijohtaja, Veikkaus ja
* Teemu Kontkanen, Mediateko
Seminaarin moderaattorina on toimitusjohtaja Lauri Sipilä, MARK.
Osallistumismaksu:
– 139 € MARK:in jäseniltä
– 239 € muilta osallistujilta
Maksuun lisätään alv 24 %.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset >>>>
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.