Kasvuaamu Helsingissä 10.5.2019
Mika Hyötyläinen, VP of Marketing & Service Design, Marketing & Services, Neste

Olisi mukava sanoa, että markkinoinnin mittaaminen on oikotie markkinoinnin onneen, mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Totuus on, ettei se ole helppoa, joskus se ei onnistu ollenkaan, ja vaikka saisit vihdoin tulokset aikaiseksi, ne eivät välttämättä ole ollenkaan sitä mitä haluaisit, eivätkä muut ymmärrä niitä ollenkaan.

Mitä järkeä on sitten ylipäätänsä lähteä mittaamaan markkinointia? Koska kun aloitat sen, huomaat, ettei missään muussa kun markkinoinnin mittaamisessa ole järkeä. Puheenvuorossa kuulet markkinoinnin mittamisen perusteista, mitä siinä tulee ottaa huomioon, miten pääset alkuun ja mitä tapahtuu, kun kaikki menee pieleen.

mark

Tässä on timanttista sisältöä jäsenille.

Kirjaudu sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta tunnukset puuttuvat? Tilaa tunnukset

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!