perjantaina 5.5.2017 klo 8.30-13.30 Finlandia-talo, Mannerheimintien 13e, Helsinki
MARKKINOINTI ON KASVUN DRAIVERI – niin digitaalisessa ympäristössä kuin reaalimaailmassa. Kevään markkinoinnin ajankohtaisseminaari pureutuu kasvun tekemiseen. Asiakasymmärrystä ja yrittäjähenkeä tarvitaan jokaisessa organisaatiossa.Kasvuyrityksessä ihminen on tärkein. Kasvun taustalla on innostus ja ihmiset.
Miten paketti pysyy kasassa? Luvassa on tarinaa kasvusta ja oivalluksista elämästä.
* * Teemu Kontkanen, toimitusjohtaja, Mediateko Oy
Pienviljelijän poika, sahateollisuusteknikko ja ulkomainoskauppias.
Teemun yrittäjätarina on jo nyt värikäs ja monivaiheinen, mutta paljon on vielä kokematta. Mediateko on muutamassa vuodessa noussut vapaa-ajan ulkomainonnan suunnannäyttäjäksi Suomessa, mutta Teemu on asettanut itselleen sekä omalle yhteisölleen yhä kovemmat kasvutavoitteet.
Seminaarin muita esiintyjiä ovat:
* Jonathan Deacon, Professor of Marketing, University of South Wales
* Martin Huismin, toimitusjohtaja, NIMA, Amsterdam
* Samuli Heiskala, markkinointipäällikkö, Viking Line
* Mirva Antila, toimitusjohtaja, IBM Suomi
Seminaarin moderaattorina on toimitusjohtaja Lauri Sipilä, MARK.
Osallistumismaksu:
– 139 € MARK:in jäseniltä
– 239 € muilta osallistujilta
Maksuun lisätään alv 24 %.
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.