”Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia”
(Albert Einstein)
Kehitetäänkö uutta vai muutetaanko vanhaa?
Muutos on tehtävä nyt. Tule verkottumaan alan ammattilaisten kanssa Printing&Branding seminaariin. Päivä kokoaa Musiikkitalolle onnistuneen muutoksen tekijät. Tule kuulemaan mm. kannattiko KHL ja kuinka kantaa Tom of Finland. Seminaarin huippuesiintyjät kertovat mistä tulivat tarve, motivaatio ja työkalut onnistuneen muutosprosessin ohjaamiseksi kohti erinomaisuutta.
Päivän aikana esiintyvät:
* Håvard Grjotheim, CEO, 07 Media: Driving opportunities in the print industry
* Timo Häkkinen, toimitusjohtaja, MicroMedia Oy: Markkinointi ja viestintä on muuttunut viimeisen neljän vuoden aikana enemmän kuin viimeisten neljänkymmenen. Miten muutos kohdataan? Miten uudistutaan? Mitä hyvää kannattaisi vaalia?
* Jukka Kohonen, toimitusjohtaja, Jokerit Hockey Club Oy: Riskillä mennään!
* Jukka Kurttila, toimitusjohtaja, Finlayson Oy: Onnistuminen on vaikeaa. Se vaatii onnea, näkemystä, osaamista ja tahtoa.
* Petri Telaranta, toimitusjohtaja, Heku: Printti versus digitaalinen. Mitä ja mikä on printti?
* Anssi Tuulenmäki, Chief Innovation Activist & Research Manager, Aalto University School of Science and Technology Design Factory BIT: Miten innovaatio tehdään?
Osallistumismaksu MARK:in ja Graafisen Teollisuus ry:n jäseniltä 199 € + alv.
Tutustu ohjelmaan ja esiintyjin ja ilmoittaudu mukaan!
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Printtiryhmä.