Miten luot kestäviä asiakassuhteita kansainvälisillä ja kotimaisilla markkinoilla? Mikä rooli on markkinoinnin automaatiolla, asiakaskokemuksella ja sisältömarkkinoinnilla tässä haasteellisessa tehtävässä? Millainen on tulevaisuuden asiakassuhde ja miten se saadaan kukoistamaan?

SUHDE2014 Kestäviä kaukosuhteita -aamupäiväseminaarissa näihin liiketoiminnan kannalta elintärkeisiin kysymyksiin vastaavat Fiskarsin, Steerpropin, Tulos Helsingin, Vaisalan ja 15/30 Researchin edustajat.
Seminaariohjelmaan sisältyy myös herkullinen aamiainen ja Zeelandin Speed Networking. Lisäksi osallistujien kesken arvotaan jopa 3.000 €:n arvoinen Markkinointi-instituutin koulutuspaketti.

SUHDE2014 seminaari torstaina 6.11.2014 klo 8.00-12.00
Sanomatalon auditoriossa, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki

Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.