Perjantaina 5.5.2017 klo 8.30-13.30 Finlandia-talo, Mannerheimintien 13e, Helsinki
MARKKINOINTI ON KASVUN DRAIVERI – niin digitaalisessa ympäristössä kuin reaalimaailmassa. Kevään markkinoinnin ajankohtaisseminaari pureutuu kasvun tekemiseen. Asiakasymmärrystä ja yrittäjähenkeä tarvitaan jokaisessa organisaatiossa.
Katse eteenpäin – kohti kasvua
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli luo kasvua muuttuvalla pelikentällä. Asiakkaan tunteminen, kuuleminen ja ymmärtäminen ovat vakaa pohja terveen liiketoiminnan kasvattamiselle. Miten se tapahtuu, kun kaikki muuttuu koko ajan?
* Mirva Antila, toimitusjohtaja, Oy IBM Finland Ab
Antilan ura on painottunut myyntiin, myynnin johtamiseen ja uuden rakentamiseen eri puolilla IBM:ää Suomessa ja Ruotsissa sekä pohjoismaisissa tehtävissä. Mirvan intohimona on myynnin arvostuksen nostaminen ja ammattimaistaminen, tasa-arvo ja monimuotoisuus. Johtamisessa hän uskoo siihen, että luottamus ihmisiin ja heidän kykyihinsä sopivasti tuettuna saa aikaan ihmeitä.
Ajankohtaisseminaarin muita esiintyjiä ovat:
* Jonathan Deacon, Professor of Marketing, University of South Wales
* Martin Huismin, toimitusjohtaja, NIMA, Amsterdam
* Samuli Heiskala, markkinointipäällikkö, Viking Line
* Ari Tuuli, markkinoinnin kehittämispäällikkö, Veikkaus ja
* Teemu Kontkanen, toimitusjohtaja, Mediateko
Seminaarin moderaattorina on toimitusjohtaja Lauri Sipilä, MARK.
Osallistumismaksu:
– 139 € MARK:in jäseniltä
– 239 € muilta osallistujilta
Maksuun lisätään alv 24 %.
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.