Sisältömarkkinoinnin suurtapahtuma PING Helsinki marssittaa kattavassa rinnakkaisohjelmassaan esiintyjiksi sisältöjen huiput Suomesta ja maailmalta.

Viiden eri teeman alle rakennettu ohjelma palvelee yritysten markkinointi- ja viestintäpäättäjiä niin sisältöjen muodon, jakelun teknologioiden, kuin markkinoinnin tulevaisuuden ja konkreettisten case-esimerkkien kautta. Tapahtumassa pääset tapaamaan henkilökohtaisesti myös yli 200 somevaikuttajaa, jotka edustavat Suomen huippua kaikilta toimialoilta ja eri kanavista.

PING Helsinki on Euroopan suurin sisältömarkkinoinnin tapahtuma, joka kokoaa koko toimialan yhteen 28.4.2017 Clarion Hotel Helsinkiin. MARKin jäsenillä on mahdollisuus lunastaa huippuedullinen koko ohjelman, päivän tarjoilut ja iltabileet sisältävä lippu 31.3.2017 asti. Liput!

Tulevaisuus

Rattaasta artistiksi – Työn, tuottavuuden ja vuorovaikutuksen mahdollisuudet
Securing our online future
How to grow your own media and business?
Grow your brand with Facebook Live
Virtuaalisisällöt tulevat! Uuden teknologian mahdollisuudet
*** Puhujina mm. Mikko Hyppönen / F-Secure, Ilkka Halava / Futurist, Shawn Smith / The Mobile Pro, Sebastian Canaves, Miikka Rosendahl / Zoan Oy 

Vaikuttavuus

What is the impact of influencer marketing to your business?
The journey from what & how to why – the only way for marketing to succeed
How to find the right influencers and how to prove the value of your campaigns?
Tiedolla ja tunteella! Näin rakennat vaikuttavan sisältömarkkinointikampanjan
Data ja mittaaminen – suora reitti vaikuttavuuteen!
Unelmabrändien trendipaja
*** Puhujina mm. Jonathan Bean / Mynewsdesk, Tika Larasati /Skyscanner, Mikko Koski / Dagmar, Ilari Viippola / Dagmar

Luovuus

Luovuudella loistaviin tuloksiin! Vaikuttajamarkkinoinnin monet mahdollisuudet
Co-creation: how to make dinosaurs into publishers
Vaikuta visuaalisesti – videon ja kuvaviestinnän mahdollisuudet. 12 vinkkiä kirjoittamiseen
*** Puhujina mm. Salla Kääriäinen / Babler, Ida Serneberg / Nordic Choice Hotels, Ronja Salmi / Kirjan ja ruusun kirjailija 2016 ja Mikko Toivainen / somevaikuttaja, kirjailija,

Vastuullisuus

Future Perfect: A Look Back at the Best Marketing of 2018
Valuedriven storytelling: Case Prince EA – Neste: How a sustainability campaign became a viral hit
How to break through the noise
NOT on sale! Pricing and selling your expertise
*** Puhujina mm. Ann Handley / Content Marketing Guru and Author, Vigor Sörman / Splay Netwoks, Heli Ruotsalainen / Dentsu Aegis Network, Elina Lammintausta / Neste, Janicke Hansen / Nordic TB

Sweet Spot

Ylivoimainen sisältö yrityksen omissa kanavissa Storytelling – the business of emotions
Finding the Sweet Spot
Kuinka puristat sisältösi viraaliksi?
*** Puhujina mm. Youtube-tähti Casey Neistat, Jaakko Tapaninen / Great Point, Björn Owen Glad / Spoon Agency, Anni ja Lauri Vuohensilta / Hydraulic Press Channel

Tutustu koko ohjelmaan täällä!

OSTA MARK JÄSENHINTAINEN LIPPU täältä!