Vuoden suorapuheisin markkinointitapahtuma tiistaina 17.11. Helsingissä.
Lavalle nousee sarja Suomen kovimpia brändikokemuksen rakentajia ja koukuttavuuden asiantuntijoita. Jokaisella puhujalla on 15 minuuttia aikaa vakuuttaa yleisö omalla tarinallaan koukuttavasta brändikokemuksesta.
Mukana ovat mm.
* Suomen suorasanaisin Pizza guy: Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza Group Oyj
* Urheilukaupan mullistaja: Toni Stigzelius, toimitusjohtaja, XXL Sports & Outdoor Oy
* Euroopan suurin alallaan: Henri Nyström, toimitusjohtaja, Varusteleka Oy
* Pelimaailman koukuttavuuden ekspertti: KTT Aki Koponen, Tutkimusyhteistyöstä vastaava johtaja, Turun kauppakorkeakoulu
* Suomen johtava YouTube-guru: Kaitsu Rinkinen, Töttötöö Network/Biisonimafia
Mukaan mahtuu 130 ensimmäisenä ilmoittautunutta. Ilmoittautumiset viimeistään 3.11.2015 mennessä.
Peruutusehto!!
Mikäli peruutat osallistumisesi alle viikkoa ennen tapahtumaa, tai jätät saapumatta paikalle ilmoittamatta siitä etukäteen, lähetetään sinulle 50 euron No Show-/toimistomaksu.
Tapahtuman järjestää MARK Insight -ryhmä/MARK Suomen Markkinointiliitto.
– Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin –
Tapahtuman mahdollistaa:
Twitterissä: #brändikokemus