Perjantaina 7.4.2017 klo 8.00-10.00 Ruotsin suurlähetystö, Pohjoisesplanadi 7 B, Helsinki
Data on jokaisen markkinoijan unelma, mutta vain harvalla on riittävästi asiantuntemusta datan kanssa työskentelemiseen. Tervetuloa Wrappin, Krogeruksen ja Suomen Ruotsin suurlähettilään Anders Ahnlidin seuraan Ruotsin suurlähetystöön aamiaiselle.
Data voi mahdollisesti olla arvokkain markkinointiresurssi. Oikeanlaisen informaation avulla on mahdollsita luoda yksilöllisiä, kustannustehokkaita ja fiksuja markkinointikampanjoita.
Onko sinulla tarpeeksi tietämystä tehokkaaseen datan hyödyntämiseen?
Aamiaisella käydään läpi, miten voit hyödyntää dataa markkinointiperspektiivistä, lailliset asiat huomioon ottaen. Esiintyjänä on mm. Wrappin toimitusjohtaja ja perustaja Aage Reerslev, joka kertoo, kuinka on mahdollista tehdä fiksuja dataan pohjautuvia markkinointipäätöksiä ja -kampanjoita.
Wrapp edustaa jäsenkorttien ja kanta-asiakasohjelmien uutta sukupolvea etusovelluksen muodossa. Wrapp ei ainoastaan tarjoa sinulle yhteyttä nykyisiin asiakkaisiisi vaan myös potentiaalisiin uusiin asiakkaisiin.
Dataan pohjautuva päätöksenteko edellyttää aina myös datan käsittelemistä, varastoimista ja mittaamista, mutta mikä on sallittua ja mikä ei? Aiheesta alustaa aamussa Krogeruksen edustaja.
Tilaisuus alkaa tiukasti klo 8.00 aamiaisella, ohjelma alkaa klo 8.15 ja päättyy n. klo 10.00.
Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista viimeistään 31.3. mennessä.
Tervetuloa!
MARK Digiryhmä