MARK:in järjestämässä Kultajyvä-kilpailussa haettiin jälleen kiteyttämisen mestareita. Tuomaristo on valinnut kilpailuun lähetetyistä töistä shortille päässeet. Nämä kilpailutyöt tullaan julkaisemaan Kultajyvä-liitteessä perjantaina 29.1.2016 sekä Kauppalehdessä että Markkinointi&Mainonta -lehdessä.

KULTAJYVÄ-SHORTILLA OVAT:
Kilpailutyö / Asiakas / Mainostoimisto

• Ebelt / Ebelt / Make it Simple
• Ei mikään tavallinen klassikko / Fazer Makeiset / hasan&partners
• Ennakoi matkaripulin uhka! / Algol Pharma / Zeeland Family
• Habitat. Anteeksi, että avaamme. / Vepsäläinen / hasan&partners
• Hetkiä, jotka jäävät elämään / Aurinkomatkat / Mirum & SEK
• Hyvä testamentti / VALA ry / The Artist
• Kaapin paikka / BBC ry / Zeeland Family
• McDonald’s Suomi/Smoothie – Pitkä kylmä kesä / McDonald’s Suomi / DDB Helsinki
• Olispa Buster / Buster Boats Oy / Zeeland Family
• Ponsse 45 vuotta / Mainonnan Työmaa MPM Oy´/ Työmaa
• sitkun NYTKUN / Sanoma Lifestyle / Mirum Agency
• SOS / Turun eläinsuojeluyhdistys / Zeeland Family
• SPR Kontti Lahjoita Hyvää / SPR, Kontti-kierrätystavarataloketju / dynamo&son
• Tuoksuton viikko / Allergia- ja astmaliitto / Smoy
• Vallan kumouksellinen herkku / Valio / SEK & Grey
• Värikartta / Helsingin kaupunki / Folk Finland
• Äidin päivänsäde / Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiö / hasan&partners

Kilpailun lopputulokset julkistetaan torstaina 21.1.2016 MARK:in järjestämässä Tammikuun Täräys -tilaisuudessa. Tervetuloa mukaan tapaamaan tuttuja, kannustamaan palkittavia sekä näkemään ennakkonäytöksenä kotimainen uutuusleffa ”Tappajan näköinen mies”.
Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista ja paikan varaamista etukäteen!