Mainonnan ammattilainen,
onko sinulla mainontaan liittyvä idea odottamassa sopivaa hetkeä tulla testatuksi käytännössä? Nyt on 140 000 euron tilaisuutesi.
Viestintäalan tutkimussäätiön Think Ink 2016 -innovaatiokilpailu kannustaa suomalaisia mullistamaan mainonnan. Minkälaiset uudet mainonnan ratkaisut haastavat kansainväliset jätit? Miten palvelemme mainostajia paremmin? Kuinka käännämme mediamainonnan käyrät kasvuun?
Ideasi voi olla konsepti, prototyyppi, valmis ratkaisu, liiketoimintamalli tai jotain näiden väliltä. Lähetä kilpailuehdotuksesi 28.2. mennessä ja olet mukana tavoittelemassa yhteensä 140 000 euron palkintorahoja.
Kilpailuun voivat osallistua yksityishenkilöt, ryhmät ja yritykset Suomessa. Viestintäalan ja mainonnan asiantuntijoista koostuva tuomaristo käsittelee kaikki kilpailutyöt ehdottoman luottamuksellisesti.
Think Ink luo alalle uutta liiketoimintaa
Ensimmäisen, painoalalle suunnatun Think Ink -innovaatiokilpailun voitti vuonna 2012 Agroprintin painettava pelto . Vuonna 2014 kilpailu oli omistettu palveluinnovaatioille, ja voittajana palkittiin Linda Liukkaan lapsia ohjelmointiin kannustava Hello Ruby.
”Kaikille, jotka harkitsevat osallistumista, kannustan ehdottomasti. Se on hieno kokemus, tapaa paljon mahtavia ihmisiä ja sanoisin, että tällä hetkellä se on paras tapa lähteä viemään ideaansa eteenpäin”.
– Linda Liukas, Think Ink 2014 -voittaja
->> Lue kilpailukuvaus: Think Ink 2016
Lisätiedot:
Helene Juhola, asiamies
Viestintäalan tutkimussäätiö
0500 512 371
helene.juhola@vkl.fi