tiistai 9.12.2014 klo 8:00–10:30 Postin auditorio, Postikuja 1 C, Helsinki
Eikö kassakoneesi kilise niin kuin ennen vanhaan? Siirtyvätkö asiakkaasi kilpailijoille? Tiedätkö, miten tunnistat asiakkaidesi tarpeet ja vastaat niihin nopeammin kuin kilpailijasi?
Tule kuulemaan, kuinka otat asiakkaiden monikanavaisen ostospolun oikeasti haltuun. Mittaa todellinen onnistumisesi jokaisessa asiakaskohtaamisessa, äläkä jätä uudistumista vain perstuntuman varaan.
Asiakkuusmarkkinoinnin aamussa on esiintyjänä Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, Shirute Oy.
Sirte on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shiruten toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience -ammattilaisverkoston (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo 20 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla (mm. Elisa, Arabia, Hackman, Iittala, Fiskars, Marimekko, Nokia, Nordea, Rovio, S-Ryhmä, TeliaSonera, Veikkaus, VR ja YLE).
Shirutessa Sirte tuottaa luovia ratkaisuja asiakkuuskokemusten tutkimiseen, suunnitteluun ja johtamiseen, tiedolla johtamiseen, asiakaskuunteluun ja maineenhallintaan sekä ratkaisujen konkretisoimiseen palvelumuotoilun keinoin.
Tilaisuuden järjestäjä on MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.