Tunne asiakkaasi muuttuvassa maailmassa

Tieto, tulos ja tulevaisuus -seminaari 25.10.2016

Miten teemme menestyksellistä markkinointia tulevaisuudessa? Miten voimme tuntea asiakkaamme muuttuvassa maailmassa ja ymmärtää, mikä heitä kiinnostaa?

Tule mukaan syksyn kiinnostavimpaan markkinoinnin tapahtumaan ja poimi ideat omaan työhösi. Kuulet strategisen ja monikanavaisen markkinoinnin merkityksestä, tuloksellisesta datan hyödyntämisestä sekä sisältömarkkinoinnista, asiakasymmärryksestä ja ostoprosessin tuntemisen tärkeydestä.
Puhujat:
* Gustaf Josefsson, Founder of MakersPark, Speaker and Strategist
* Matti Lintulahti, Partner and Co-founder, Kubo
* Petri Parvinen, professori, Aalto-yliopisto

Voit osallistua saapumalla paikan päälle Valkoiseen Saliin Helsingissä tai katsoa seminaarin keynote-puheenvuorot livelähetyksenä netissä.

Katso ohjelma ja ilmoittaudu osoitteessa posti.fi/tulevaisuus

Tilaisuus on maksuton, järjestäjä on Postin markkinointipalvelut.