MARK LAHTI keskiviikkona 14.5.:
Asiakas strategiaan ja strategia näkyväksi toiminnaksi asiakkaalle
Tule kuulemaan, kuinka asiakas rockaa strategiassa ja miten koko jengi saadaan siitä innostumaan. Case Caverion Suomi – miten se kaikki tehtiin, ja miten se on tehtävissä missä tahansa organisaatiossa.
Asiantuntijana on Pia Rautakorpi,
joka on rakentanut asiakkuuksia eri rooleissa aina startupeista kansainvälisiin pörssiyhtiöihin.
Lue lisää
___________________________________________________________________________________
MARK Aamuteema: MOBIILI
tiistaina 27.5. klo 8.30 MARK toimisto
Mobiiliaamussa esiintyvät Taloussanomien Petri Korhonen ja Mirja Nevalainen aiheenaan suomalaiset mobiili- ja tablettikäyttäjinä. Palvelut herättävät laitteen ja asiakaskokemuksen henkiin, toteaa esityksessään Microsoftin Tarja Jerström.
Lue lisää
___________________________________________________________________________________
MARK Aamuteema: A no-nonsense approach to branding
tiistaina 3.6. klo 8.30-11.00, MARK toimisto
When making growth decisions the power of consumers’ brand perception often gets ignored. In stead, marketeers continue to fall in love with beautiful PowerPoint presentations and management still loves growth predictions in Excel. Yes, we have made things too complicated. Let’s simplify.
Esiintyjänä on Michiel Maandag, Monday brand advisory. Esitys on englanninkielinen ja perustuu Maandagin tuoreeseen kirjaan ”The only brand book you will ever need”.