Tiistaina 26.9.2017 klo 8.00-10.00
Sanomatalon auditorio, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki
Vaikuttavaa digitaalista mainontaa ohjelmallisella ostamisella
Sanoma on nostanut kuluvan vuoden aikana ohjelmallisen ostamisen tasavertaiseksi perinteisen mediamyynnin rinnalle ja avannut dataansa aiempaa monipuolisempaan käyttöön. Miten mainostajat hyötyvät ohjelmallisesta ostamisesta? Minkälaisia mahdollisuuksia data ja automaatio tuovat mainostajille?
* Jaakko Kuivalainen vastaa Sanoman ohjelmallisesta myynnistä ja datan kaupallistamisesta.
Display-mainonnan ohjelmallinen ostaminen Veikkauksessa
Veikkaus on ollut edelläkävijä display-mainonnan ohjelmallisessa ostamisessa, mutta miksi Veikkaus ostaa ohjelmallisesti. Millainen rooli ohjelmallisella ostamisella on Veikkauksessa tulevaisuudessa?
* Digitaalisen markkinoinnin päällikkö Tommi Malmivaara kertoo Veikkauksen tavasta toimia.
Aamukahvitarjoilu klo 8.00 ja Tommin esitys alkaa klo 8.30.
Tilaisuus on maksuton ja se on tarkoitettu MARK:in jäsenille.