Torstai 28.5.2015 klo 8:30–8:45 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki
Kuluttajien verkkokäyttö siirtyy yhä enemmän mobiiliin. Puhelin on aina mukana. Se on henkilökohtainen ja intiimi. Se on tehokas väline markkinoijalle, jos sen luonnetta kunnioittaa. Vanhan mallinen päällekäyvä tarjonta kääntyisi mobiilissa ympäristössä itseään vastaan. Asiakasta hyödyttävä relevantti sisältö sen sijaan on tervetullutta.
Asiakaskohtaamisia pienellä ruudulla, isolla ajatuksella.
– Onnistuneen mobiilimarkkinoinnin edellytykset
– Case esimerkkejä, DNA
Kati Riikonen, kuluttajaliiketoiminnan Online-johtaja, DNA
Katin vastuulla DNA:lla on ’kaikki klikattava’ mm. online-myynti,
-markkinointi, -palvelut ja -analytiikka. Kati on ollut aiemmin yrittäjänä
sekä toiminut kansainvälisissä yrityksissä B2C ja B2B markkinoinnin
tehtävissä. Katin tapaa myös twitteristä @katiriik.
Tehoaamun toinen esiintyjä ilmoitetaan myöhemmin.
Osallistumismaksu on MARK:in jäseniltä 49 € ja muilta 125 €. Maksuun lisätään alv 24 %
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.