MARKKINOINTI ON KASVUN DRAIVERI – niin digitaalisessa ympäristössä kuin reaalimaailmassa.
Kevään markkinoinnin ajankohtaisseminaari pureutuu kasvun tekemiseen. Asiakasymmärrystä ja yrittäjähenkeä tarvitaan jokaisessa organisaatiossa.
Ohjelmassa avataan myös näkymiä aiheeseen Englannista ja Hollannista käsin. Haasteet ovat yhteisiä, mutta voimmeko oppia jotain ajattelusta näissä maissa?
THE FORGOTTEN FACT OF BUSINESS: MARKETING – THE POWER BEHIND BUSINESS GROWTH
* Jonathan Deacon, Professor of Marketing, University of South Wales
Deacon leads research with a focus on how entrepreneurial firms develop sustainable business models and ’go to market’ digitally in turbulent times in order to create competitive advantage.
* * * Marketing sits behind and drives entrepreneurship and therefore business growth and social change – it is therefore important for entrepreneurs to know a little about what those drivers are and why they remain critical to business growth and success. This talk outlines the fundamentals of Entrepreneurial Marketing and how it’s used by successful entrepreneurial firms world wide. However the talk comes with a caveat – that this is not a talk which is full of easy answers…but more a talk that is full of difficult questions…for marketers and entrepreneurs alike.
Seminaarin muita esiintyjiä ovat:
* Martin Huisman, NIMA, Amsterdam
* Samuli Heiskala, markkinointipäällikkö, Viking Line
* Kimmo Tolonen, brändi- ja markkinointijohtaja, Veikkaus ja
* Teemu Kontkanen, Mediateko
* Mirva Antila, IBM Suomi
Seminaarin moderaattorina on toimitusjohtaja Lauri Sipilä, MARK.
Osallistumismaksu:
– 139 € MARK:in jäseniltä
– 239 € muilta osallistujilta
Maksuun lisätään alv 24 %.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset >>>>
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.