Digitaalinen vallankumous on mullistanut useimpien alojen liiketoiminnan – eikä vähiten markkinoinnin näkökulmasta. Markkinoijan on vaikutettava ihmisiin siellä, missä he viettävät aikaa, mutta ei vanhoilla metodeilla. Vuorovaikutuksen on oltava todellista ja kaksisuuntaista asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa. Kampanja-ajattelun tilalle astuu johdonmukainen asiakkuuksien hoitaminen.

Markkinoinnin ajankohtaisseminaari tarjoaa tiiviin paketin ja hyviä nyrkkisääntöjä menestykseen tämän päivän markkinoilla. Tule hakemaan itsellesi eväät muutokseen – ei vain siinä mukana pysymiseen, vaan sen tekemiseen.

Esiintyjinä seminaarissa ovat:
* Kari Korkiakoski, Futurelab Finland
* Roope Ruotsalainen, Frankly Partners
* Markku Kaijala, Pro-Source Oy
* Hans Björkendahl, SEK
* Jarkko Kurvinen, Plutoni Oy
* Tommi Pelkonen, Google Finland.

Markkinoinnin ajankohtaisseminaari perjantaina 25.4. Messukeskuksessa Helsingissä. Tutustu tarkemmin seminaarin ohjelmaan ja ilmoittaudu ajoissa mukaan.
Lue lisää