Markkinoinnin ajankohtaisseminaari perjantaina 5.5.2017 klo 8:30–13:30
Finlandia-talo, Mannerheimintie 13e, Helsinki

MARKKINOINTI ON KASVUN DRAIVERI – niin digitaalisessa ympäristössä kuin reaalimaailmassa. Kevään markkinoinnin ajankohtaisseminaari pureutuu kasvun tekemiseen. Asiakasymmärrystä ja yrittäjähenkeä tarvitaan jokaisessa organisaatiossa.

Ohjelmassa avataan ensin näkymä aiheeseen Englannista ja Hollannista käsin. Haasteet ovat yhteisiä, mutta voimmeko oppia jotain ajattelusta näissä maissa?
Seuraavana vuoron saavat kaksi tuoretta kotimaista esimerkkiä brändin rakentamisesta ja asiakaskokemuksesta tässä hetkessä. Ohjelman päättää puheenvuoro, joka nostaa ansaitsemaansa arvoon jotain, joka voi helposti unohtua teknologian kehityksen huumassa – ihmisen. Kun ihminen voi hyvin, business voi hyvin. Asiakas on myös ihminen.

Ohjelmassa:

The forgotten fact of business: Marketing – the power behind business growth
* Jonathan Deacon, Professor of Marketing, University of South Wales

Organizing Marketing Beautifully (in Holland)
* Martin Huisman, NIMA, Amsterdam

Digitaalinen asiakaskokemus
* Samuli Heiskala, markkinointipäällikkö, Viking Line

Uuden Veikkauksen brändin rakentaminen – kuinka 1 + 1 + 1 = enemmän kuin kolme
* Kimmo Tolonen, brändi- ja markkinointijohtaja, Veikkaus 

Kasvuyrityksessä ihminen on tärkein
* Teemu Kontkanen, Mediateko 

Katse eteenpäin – kohti kasvua
* Mirva Antila, toimitusjohtaja, IBM Suomi

Seminaarin moderaattorina on toimitusjohtaja Lauri Sipilä, MARK.

Osallistumismaksu:
– 139 € MARK:in jäseniltä
– 239 € muilta osallistujilta
Maksuun lisätään alv 24 %.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset >>>>

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.