Luovuudesta puhutaan paljon ja kaikilta sitä vaaditaan, mutta se jää usein vaikeasti hahmotettavaksi ja hämyiseksi yläpilvitermiksi. Muuttuvassa mediakentässä on oltava luova, jotta alati kasvavat tavoitteet saavutetaan.
Media Mäessä 2018 seminaarissa luovuutta käsitellään monipuolisesti alan huippupuhujien johdolla – teoria ja tutkimus, asiakasnäkemys, data ja teknologiat, kurkistus Cannesiin, ideasta konseptiksi ja luova-ajattelu. Esiintyjinä ovat mm. :
* Jani Halme, luova johtaja, Toinen PHD
* Veijo Hietala, FT, elokuvatutkimuksen lehtori, Turun yliopisto
* Steve Jackson, CEO, Quru
* Ossi Ahto, Suomen Youtube Business Owner
* Kaius Niemi, vastaava päätoimittaja, Helsingin Sanomat
* Mikko Koskinen, markkinointijohtaja, Kyrö Distillery Company
* Ilkka Kärkkäinen, partner, AD, dynamo&son
* Suvituuli Tuukkanen, brändijohtaja, Veikkaus
* Reidar Wasenius, Personal Brainer, Briim
Markkinoijat, mediatoimistot ja mediat – tervetuloa keräämään konkreettisia luovuuden työkaluja omaan luovuuden vyölaukkuun. Tahkolla on vuorossa luovuuskoulu, kirjaimellisesti.
Tutustu seminaariohjelmaan ja osallistumisvaihtoehtoihin >>>
Tapahtuman yhteistyökumppanit:
• Sanoma • 3N Making • AdKiivi • Arilyn • DataGroup • Feelback • Grano • Mehiläinen • Mediateko • Nordea • TahkoChalet • TahkoSpaHotel • Tori.fi •
Media Mäessä – vuotuinen seminaaritapahtuma Tahkolla, joka järjestetään 2.-4.2.2018. Seminaaripäivän jälkeen tapahtuma jatkuu verkottumisen merkeissä viikonlopun ajan.
Tapahtuman järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Mediaryhmä.