MARK ADA-aamu tiistaina 11.2.2014 klo 8.00-10.00
Markkinointi-instituutti, Töölöntullinkatu 6, Helsinki
City Digital on netissä, mutta miksi ne tekevät taas City-lehteä… ja tapahtumia?
Brändin rakentaminen vaatii monikanavaisuutta. Brändillä pitää olla vahva presenssi ostetuissa medioissa ja omissa medioissa. Kamppisluonteisesta tekemisestä jatkuvan tekemisen malliin.
Brändäys on opettamista monikanavaisesti
Ihmiset ovat erilaisia oppijoita: toinen oppii videolla, toinen oppii lukemalla, kolmas interaktiivisuudella, neljäs haluaa hivelöidä pädiltä, viides kännykältä, kuudes haluaa lukea isolta ruudulta, seitsemännelle järjestetään tapahtuma, kahdeksannelle opetetaan radion kautta, yhdeksännelle järjestetään seminaari ja kymmenennelle lähetetään kotiin City-lehden printti.
Case adidas: Miten adidas kohtaa urbaanin aktiivisen ihmisen?
Esiintyjänä on Ilkka Lavas, Entrepreneur, Publisher
City Digital Ltd, Vivas Media Ltd
MARK ADA-aamu on maksuton jäsentilaisuus, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
Tilaisuuden järjestää MARK Digitaalisen markkinoinnin ryhmä