Lehden lukeminen on omaa laatuaikaa. Yksin, rauhassa, keskittyneesti. Kun sen parissa onnistuu puhuttelemaan, puhuttelee kahden kesken. Ja puhuttelee tavalla, joka tuntuu ja vaikuttaa.
Mainos voi erottua olemalla erikoinen tai esittämällä jotain oivaltavaa, kiinnostavaa ja koskettavaa. Jälkimmäistä kutsutaan ideaksi. Kultajyvä-kilpailussa etsitään ja palkitaan tällaisia ideoita – ilmoituksia ja julisteita. Onnistuitko? Jos ja kun, lähetä printti Kultajyvä-kisaan.
Ilmoittautuminen kilpailuun päättyy perjantaina 8.11.2013. Kilpailuun voivat osallistua sellaiset kilpailutyöt, jotka ovat julkaistu 20.9.2012 – 8.11.2013 välisenä aikana.
Katso tarkemmat kilpailuohjeet: kultajyva.fi
Kultajyvä-kilpailun järjestää Mark Kustannus Oy / MARK Suomen Markkinointiliitto. Yhteistyössä:
DYNAMO • KÄRKIMEDIA • LSB • M&M