MARKKINOINTI ON KASVUN DRAIVERI – niin digitaalisessa ympäristössä kuin reaalimaailmassa.
Kevään markkinoinnin ajankohtaisseminaari pureutuu kasvun tekemiseen. Asiakasymmärrystä ja yrittäjähenkeä tarvitaan jokaisessa organisaatiossa.
Ohjelmassa avataan myös näkymiä aiheeseen Hollannista ja Englannista käsin. Haasteet ovat yhteisiä, mutta voimmeko oppia jotain ajattelusta näissä maissa?
ORGANIZING MARKETING BEAUTIFULLY (IN HOLLAND)
* Martin Huisman, toimitusjohtaja, NIMA, Amsterdam
Huisman has a commercial background in Automotive and worked later on as a director of the Car Dealer Association in Holland. He is an entrepeneur and business owner. In marketing he has a long history on strategic marketing and being an examinor of high lever marketing exams.
* * * Our beautiful profession is threatened by inflation of the name Marketing, the outcome of the crisis and the entrance of the digital age.How can we stand-up in the crowd within our businesses to convince the board about the essence of marketing. To let them invest again.
How can we organize marketing in the right way and how to make sure that we ourselves have the right level and integrity to deal with our problems.
Seminaarin muita esiintyjiä ovat:
* Jonathan Deacon, Professor of Marketing, University of South Wales
* Samuli Heiskala, markkinointipäällikkö, Viking Line
* Kimmo Tolonen, brändi- ja markkinointijohtaja, Veikkaus ja
* Teemu Kontkanen, Mediateko
* Mirva Antila, IBM Suomi
Seminaarin moderaattorina on toimitusjohtaja Lauri Sipilä, MARK.
Osallistumismaksu:
– 139 € MARK:in jäseniltä
– 239 € muilta osallistujilta
Maksuun lisätään alv 24 %.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset >>>>
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.