KIPINÄÄ MARKKINOINTIIN seminaarissa Pauli Aalto-Setälä, Merja Fischer, Juho Rahkonen, Otto Andersen ja Jarkko Kurvinen tiivistävät sen, mitä markkinoinnissa tapahtuu nyt ja huomenna. Markkinointiympäristön myllerryksessä tarvitaan uusia keinoja, näkemystä ja tekemisen kipinää, jotta asiakas on sinun.
Miten tunnistat oikean kohderyhmän? Kuluttaja erikoistuu ja yksilöllistyy. Nykyisin suurimmat jakolinjat kulkevat ihmisten päiden sisällä. Mitkä ovat B2B-markkinoinnin viimeisimmät kilpailukeinot? Entä miten oma strategia siirtyy energiaksi tekijöihin? Asiakaskokemuksen johtaminen pitäisi olla yrityksen agendan tärkeimpiä asioita. Miten sen teet kaikkikanavaisessa ympäristössä? Mihin mediaympäristö on menossa? Mikä on kaupallisen median tulevaisuus?
Osallistumismaksu
– MARK:in jäsenille 149 € + alv 24 %
– muillle osallistujille 294 € + alv 24 %.
VIELÄ EHDIT MUKAAN – ilmoittaudu viimeistään tiistaina 20.10.
KIPINÄÄ MARKKINOINTIIN perjantaina 23.10. klo 8.30-14.00 Finlandia-talolla!
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.