Profiloi, segmentoi, kokeile. Ota tietovarannot käyttöön.

Automaation hankinnassa rahalla saa, mutta järjenkäytöllä löytyy optimaalinen ratkaisu.

Miten markkinoinnin, myynnin, viestinnän ja ict:n yhteispeli käynnistetään?

Asiakkaan kehittäminen asiakkuudeksi on jatkuvaa vuoropuhelua.

Innostavia ajatuksia herättävien esitysten takuumiehinä:
* Satu Yrjänen ja Sirkka Paronen, TNS Gallup Oy
* Leevi Parsama, Scandinavian Outdoor
* Mikko JOkela, North Patrol
* Juuso Wäänänen, Mediatoimisto Dagmar
* Liisa Nätkynmäki, Markkinointi-insituutti

Hyvä seminaari saa ajattelemaan, Suhde2015 saa aikaan myös toimintaa!

SUHDE2015 – tiistaina 3.11. klo 8-12, Talentum, Itämerenkatu 23, Helsinki. Lisätiedot ja ilmoittautumiset >>>>