Jo toista vuotta käynnissä ollut Siksi markkinointia –hanke on hyvässä vauhdissa. Anne Korkiakoski on esiintynyt yli 70 tilaisuudessa eri yleisöille niin markkinointiuskovaisten kuin siihen skeptisesti suhtautuvien keskuudessa. Jopa Eduskunnassa vastaanotto asialle on ollut positiivista puoluekannasta riippumatta.

Teesit (jotka löytyvät myös MARK:in etusivulta kohdasta Siksi markkinointia ) aiheesta ovat kovaa valuuttaa ja vastaansanomattomia. Tutkimustietoa aiheesta löytyy varmasti paljon enemmän kuin mitä hankkeen puitteissa on tähän asti koottu. Niinpä materiaalin keräämistä ja kokoamista jatketaan. Tuoretta aineistoa saamme tämän kevään aikana. Sitä jaetaan sitten auliisti, kun se on jäsennelty selkeäksi kokonaisuudeksi. Kannustan kaikkia markkinoinnin ammattilaisia ottamaan Siksi markkinointia –aineistot aktiiviseen käyttöön. Ne toimivat hyvänä selkänojana, kun markkinointi-investointien aika koittaa.

Toivottavasti se aika on tässä ja nyt.