Tiistaina 23.9.2014 klo 8:00–12:15 Wanha Satama, Pikku Satamakatu 3-5, Helsinki
Strategisen markkinoinnin johtaminen vaatii terävää visiota ja samalla hyvää pelisilmää ympäristössä, jossa muutokset ovat suurempia kuin koskaan. Mikään osatekijä markkinoilla ei ole stabiili. Koska teknologia tarjoaa kuluttajille ja asiakasyrityksille mahdollisuuden tehdä jatkuvaa vertailua vaihtoehtojen välillä, vaaditaan markkinoivalta yritykseltä kykyä ottaa asemansa joka päivä. Markkinoinnin välinevalikoimassa hinta on entistä useammilla aloilla dynaaminen. Se elää kilpailutilanteen ja kysyntävaihteluiden mukaan. Ne hinnoittelumallit, jotka tuntuivat aiemmin mahdottomilta tai järjettömiltä, saattavat olla juuri oikeita tänä päivänä.
StratMark Idea on tiivis, ajankohtainen seminaari, joka järjestetään yhtenä osana MARKKINOINTIVIESTINNÄN VIIKKOA Wanhassa Satamassa. Seminaarissa tarkastellaan hintaa strategisen markkinoinnin kulmakivenä. Seminaarin sisältö koostuu akateemisesta tutkimustiedosta Suomessa ja maailmalla sekä käytännön esimerkeistä. Tilaisuus on suunnattu yritysten johdolle ja markkinoinnin ammattilaisille.
StratMark Idea seminaarissa esiintyvät:
• Essi Pöyry, tutkija, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
• Tomi Hänninen, johtaja, Finnair
• Andreas Hinterhuber, Partner of Hinterhuber & Partners, visiting professor at USI Lugano, Switzerland and the University of Bilzano, Italy
• Outi Somervuori, post-doc tutkija, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
Koska dynaaminen hinnoittelu on pääroolissa, seminaarilippujen hinnoittelussa sovelletaan samaa ideaa radikaalisti.
Normaalihinta tällaiselle seminaarille on 230 € + alv. Nyt sinulla on mahdollisuus itse päättää, paljonko maksat pääsylipustasi.
StratMark Idea seminaarin sisällön tuottavat yhteistyössä Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun StratMark ry ja MARK Suomen Markkinointiliitto/MARK Kustannus Oy.
Tutustu StratMark Idean ohjelmaan ja esiintyjien taustoihin ja ilmoittaudu mukaan.