Kuinka onnistut luomaan kestäviä, pitkäikäisiä asiakassuhteita sekä kansainvälisillä että kotimaisilla B2B- ja B2C-markkinoilla?
Mikä rooli markkinoinnin automaatiolla, asiakaskokemuksella ja sisältömarkkinoinnilla on tässä haasteellisessa tehtävässä?
SUHDE2014 – Kestäviä kaukosuhteita aamupäiväseminaarissa saat vastauksia näihin liiketoiminnan kannalta tärkeisiin kysymyksiin tunnettujen ja menestyneiden suomalaisyritysten edustajilta.
Seminaarin päätteeksi arvotaan osallistujien kesken Markkinointi-instituutin koulutuspaketti – arvo jopa 3.000 €.
SUHDE2014 seminaari torstaina 6.11.2014 klo 8:00–12:00
Sanomatalon auditoriossa, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki
Tutustu ohjelmaan ja esiintyjiin. Ilmoittautuminen viimeistään 30.10. mennessä.
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.