Kuinka onnistut luomaan kestäviä, pitkäikäisiä asiakassuhteita sekä kansainvälisillä että kotimaisilla B2B- ja B2C-markkinoilla?
Mikä rooli markkinoinnin automaatiolla, asiakaskokemuksella ja sisältömarkkinoinnilla on tässä haasteellisessa tehtävässä?

SUHDE2014 – Kestäviä kaukosuhteita aamupäiväseminaarissa saat vastauksia näihin kysymyksiin tunnettujen ja menestyneiden suomalaisyritysten edustajilta.

Seminaarin päätteeksi arvotaan osallistujien kesken Markkinointi-instituutin koulutuspaketti.

SUHDE2014 seminaari torstaina 6.11.2014 klo 8:00–12:00
Sanomatalon auditoriossa, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki

Tutustu ohjelmaan ja esiintyjiin. Ilmoittautuminen viimeistään 30.10. mennessä.

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.