Kuinka vien asiakasta kohti asiakkuutta? Emootioiden merkitys? Näin kääntyy myyntiprosessi ostoprosessiksi. Parhaat teknologiat, järjestelmät ja palvelutoimittajat.
Suhde2015 -kattauksessa kohtaavat tutkimus, näkemykset, keinot ja välineet, tehdyt ja jo toiminnassa olevat ratkaisut. Tanakka kokonaisuus yritykselle, joka
– kartoittaa osaamistaan
– jalostaa osaamistaan tai joka
– haluaa siirtyä seuraavalle tasolle.
Lavalle nousevat innostavin esityksin:
* Satu Yrjänen ja Sirkka Paronen, TNS Gallup
* Leevi Parsama, Scandinavian Outdoor
* Mikko Jokela, North Patrol
* Juuso Wäänänen, Mediatoimisto Dagmar sekä
* Liisa Nätkynmäki, Markkinointi-instituutti
Suhde2015 tiistaina 3.11. klo 8-12 Ruoholahdessa Helsingissä. Hyvä seminaari saa ajattelemaan, Suhde2015 saa aikaan myös toimintaa!
Tutustu seminaarin ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä