Torstai 25.1.2018 klo 12:00–16:30 Hotel Haven, Unioninkatu 17, Helsinki

Kun asiakaskokemus ja asiakassuhteet ovat kilpailuetuja, mitä ja miten kehittää seuraavaksi? SUHDE2018 -seminaari käsittelee mittojen mukaan tehtyjä asiakassuhteita. Datavetoisuus, asiakkuuden kehittäminen, luovuus ja monikanavaisuus ovat teemoja, joita SUHDE2018 nostaa näkyville.

Esiintyjinä seminaarissa ovat:
* Mirkku Kullberg, Kämp Collection Hotels
* Mika Laine, Unikulma
* Emilia Lasanen ja Jussi Latola, Asianajotoimisto Krogerus Oy
* Helsinki Marketing
* moderaattorina on Elina Kukkonen, viestintä- ja brändijohtaja, Alma Media. 

Ohjelmaosuuden päätteeksi on yhteinen ”After work with Hotel Haven & Absolut Vodka”.

Varaa jo nyt itsellesi aika kalenteristasi alkuvuoden tärkeimpään asiakkuusmarkkinointitapahtumaan.

Ilmoittaudu tästä >>>

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.