Suomalaiset yritykset ovat entistä kiinnostuneempia venäläisistä kuluttajista. Mutta miten suomalainen viestijä tai markkinoija voi tavoittaa venäläisiä kohderyhmiä suurkaupungeissa ja provinsseissa kaiken muun hälinän keskellä?
Kuinka löytää oikeat kohderyhmät 70 miljoonan venäläisen verkonkäyttäjän joukossa ja kiinnittää heidän huomionsa? Mitä tulee tietää venäläisestä markkinointiviestintäkulttuurista, sosiaalisen median erityispiirteistä ja venäläisten verkkokäyttäytymisestä saadakseen haluamiaan tuloksia idän markkinoilla?
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ja MARK järjestävät yhteistyössä aamupäiväseminaarin keskiviikkona 20.11., jossa opit ymmärtämään venäläisen median, markkinoinnin ja viestintäkulttuurin ominaispiirteitä sekä hyödyntämään niitä organisaatiosi toiminnassa.