Tiistai 22.11.2016 klo 8:30–11:00 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Vuonna 2016 markkinointia kannattaa tehdä vuoden 2016 tiedoilla. Neurotiede on tuonut mukanaan uutta tietoa markkinoinnin ammattilaisille tehdä tuottavampaa mainontaa. Mitkä ovat brändin rakentamisen tärkeimmät elementit? Markkinoinnin ostaja saa juuri sellaista mainontaa, kuin osaa ostaa.

Kahdessa tunnissa saat rautaisen tehoannoksen arvokasta tietoa seuraavista aiheista:
• Mihin kohderyhmään kannattaa kohdentaa?
• Uusimmat löydökset brändin kasvattamisesta – mistä suurin kasvu?
• Mitä neurotiede on löytänyt markkinointiin liittyen?
• Tuottavan mainoksen kaava
• Miten ihmisen muisti toimii, ja miten sitä kannattaa hyödyntää brändien rakentamisessa?

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka ostaa ja tekee mainontaa jonka tulee tuottaa euroja. Sinun on helppo viedä saamasi vinkit ja tiedot käytäntöön. Jo samana päivänä. Koulutuksessa saamillasi tiedoilla ostat ja teet parempaa mainontaa sekä varmistat että sinulla on uusinta tietoa markkinointiin liittyen.

Kouluttajana on yritysjohdon valmentaja Tero Puranen Ammattijohtaja.fi:sta.

Osallistumismaksu
* MARK henkilöjäsenet 140 €
* Muut osallistujat 240 €
Osallistumismaksuun sisältyvät seminaarin ohjelma ja aamiaistarjoilu.
Maksuun lisätään alv 24 %.

Osallistujamäärä on rajattu.

Ilmoittautuminen viimeistään 14.11. mennessä.

Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy.