Perjantaina 23.10. Finlandia-talolla on tarjolla kuuma puolen päivän tiivis tietofoorumi henkilöille, jotka haluavat tietää, mitä markkinoinnissa tapahtuu nyt ja huomenna.
Miten tunnistat oikean kohderyhmän?
Kuluttaja erikoistuu ja yksilöllistyy. Nykyisin suurimmat jakolinjat kulkevat ihmisten päiden sisällä.
Mitkä ovat B2B-markkinoinnin viimeisimmät kilpailukeinot?
Entä miten oma strategia siirtyy energiaksi tekijöihin?
Asiakaskokemuksen johtaminen pitäisi olla yrityksen agendan tärkeimpiä asioita. Miten sen teet kaikkikanavaisessa ympäristössä?
Mihin mediaympäristö on menossa? Mikä on kaupallisen median tulevaisuus?
Asiaa, debattia ja vuorovaikutusta on tarjolla. Esiintyjinä ovat mm. Pauli Aalto-Setälä, Merja Fischer, Juho Rahkonen, Kraftwaerk, Jarkko Kurvinen ja pari nimeä, jotka kerromme vähän myöhemmin.
Osallistumismaksu
– MARK:in jäsenille 149 € + alv 24 %
– muillle osallistujille 294 € + alv 24 %.
Varaa aika jo kalenteristasi – perjantai 23.10. klo 8.30-14.00 Finlandia-talo!
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.