Perjantaina 25.11.2016 klo 8.30-13.00 Messukeskus, sali 201, Messuaukio 1, Helsinki

Aamupäivän mittainen tiukka setti markkinoinnin uusista tuulista esimerkkicasejen kera. Aamupäivän aikana kuullaan mm. seuraavat esitykset:

Asiakasnäkemys tarjoaa työkalut asiakaslähtöiseen markkinointiin
Asiakaslähtöisyys on toimivan markkinoinnin lähtökohta. Liian usein asiakas kuitenkin jää ainoastaan sanahelinäksi ja organisaation näkökulmat ohjaavat toimintaa.
Anna-Riikka Hovi ja Roope Ruotsalainen, Frankly Partners

Älä astu tekijänoikeus- ja brändijuridiikan miinoihin
Omien oikeuksien suojaaminen ja tarvittavat sopimukset. Miten voit hyödyntää muun tahon tuottamaa sisältöä omassa elinkeinotoiminnassasi (esim. pitää POKÈMON GO -teematapahtuman)?
Elina Koivumäki, kokenut markkinointi- ja immateriaalioikeusalojen juristi

• Kauppakeskus muuttuu palvelukeskukseksi – markkinointi digitalisoituu ja mobilisoituu
Sanna Yliniemi, kaupallinen johtaja, Citycon

• Vauhtia liiketoimintaan LinkedIn-markkinoinnilla
Mikä LinkedInissä on ainutlaatuista ja miksi juuri suomalaisten yritysten siellä kannattaa markkinoida?
Mari Mineo, Agency Partner, Fonecta

Tilaisuus päättyy lounaaseen.

Osallistumismaksu on
– markkilaisilta 99 €
– muilta osallistujilta 244 €.
Maksuun lisätään alv 24 %.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan ajankohtaiseen markkinoinnin aamupäiväseminaariin.

Tilaisuuden järjestäjä on MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.