Keskiviikkona 24.5.2017 klo 8:30–10:30 Allas Sea Pool, Katajanokanlaituri 2, Helsinki
MARK Digiryhmän aamussa pureudutaan digitaaliseen ulkomainonnan tulevaisuuteen. Saamme vastauksen kysymykseen: Miten teknologiat avaavat uusia mahdollisuuksia? Näemme myös innovatiivisimpia ratkaisuesimerkkejä, joilla on luotu menestystarinoita kaupunkikuvassa – siellä missä ihmiset liikkuvat.
Ulkomainonnan uusi alku
* Tuomas Kurki, Commercial Director, Dentsu Aegis
Mitä ulkomainonnan evoluutio tarkoittaa mainostajan kannalta ja minkä tekijöiden kautta muutos konkretisoituu? Posterscopen trendiraportti vuodelle 2017 kokoaa yhteen globaalit suuntaviivat ja keskeiset teknologiset mahdollisuudet.
Digitaalisuus kaupunkikuvassa – Moderni ulkomainonta luo menestystarinoita
* Peter Gréen, Digital Evangelist, Clear Channel
Mitä digitaalinen ulkomainonta tarjoaa mainostajille? Entä miten digitaalisuus on muuttanut katukuvaa ja kuluttajan käyttäytymistä? Modernit digitaaliset toteutukset sekä uudet teknologiat luovat menestystarinoita brändeille.
Tilaisuuden ajankohdan muutoksen myötä on vapautunut
paikkoja. Ilmoittautumiset etukäteen – viimeistään 19.5. mennessä!
Tervetuloa!
MARK Digiryhmä