StratMark Idea 2014

Uutta tietoa hinnoittelusta on tulossa syksyllä StratMark Idea 2014 -tapahtumassa, joka on osana Markkinointiviestinnän viikkoa. Tilaisuus on johdolle ja asiantuntijoille suunnattu tiukka ajankohtainen seminaari, jonka aiheena on ”Hinta strategisen markkinoinnin kulmakivenä”.

Hinnoittelu on digitaalisessa ympäristössä yhä dynaamisempi ja kohdennetumpi väline strategisen markkinoinnin toteuttamisessa. Alan huippututkimusta maailmalta edustaa tilaisuudessa professori Andreas Hinterhuber Sveitsistä. Ohjelmassa on tuoretta tietoa ja caseja hinnoittelusta ja sen vaikutuksesta viivan alle.

StratMark Idea 2014 tiistaina 23.9.2014 klo 8.00 – laitahan kalenteriisi jo nyt! 

StratMark Idea 2014 on StratMark ry:n ja MARK Suomen Markkinointiliiton yhteistyössä tekemä tapahtuma, joka on nyt ensimmäistä kertaa osana Wanhan Sataman ja MTL:n yhdessä rakentamaa Markkinointiviestinnän viikkoa.