Tarvitsetko apua organisaatiosi näkyvyyden kasvattamiseen somessa?
Kaipaako yrityksesi suunnitelmallisuutta ja tavoitteellisuutta sosiaalisen median käyttöön?
Sosiaalinen media markkinoinnissa -koulutus luo case-esimerkkien kautta kuvan somen todellisuudesta ja sen tarjoamista mahdollisuuksista markkinointiin.
Asiantuntevat esiintyjät takaavat uusien oivallusten syntymisen. Innostava kouluttaja, viestintäkonsultti Christina Forsgård, tarjoaa kokemuksensa tuomat käytännön esimerkit somen käytöstä koulutukseen osallistujille. Koulutuksessa DNA:n Social Selling -konseptista case-esimerkin esittelee DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck ja toimittaja Rakel Liekki kertoo casen Yle Kioskista.
Näkökulmina Sosiaalinen media markkinoinnissa -koulutuksessa on työntekijälähettilyys ja sosiaalisen median mittaaminen. Koulutus soveltuu markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä työskenteleville ja muille, jotka etsivät laaja-alaista sosiaalisen median koulutusta.
Tutustu lisää ja ilmoittaudu 11.5. Helsingissä alkavaan koulutukseen tästä linkistä >>>
Koulutuksen järjestäjä Markkinointi-instituutti.