Muutoksen keskellä tarvitaan uusia keinoja, näkemystä ja tekemisen kipinää, jotta kauppa käy. Kipinää markkinointiin on tiivis puolen päivän keskusteleva ajankohtaisseminaari.
Seminaarissa puhuttaa mm. median tämänhetkiset ansaintamallit. Kuullaan myös Euroopan tämän hetken tärkeimmät kuulumiset markkinoinnin saralta. Entä millaisia voivat olla markkinointi-investointien vaikutukset liiketoimintamenestykseen? Puhumattakaan reaaliaikaisesta vuorovaikutuksesta markkinoinnissa tai B2B-myynnin ja markkinoinnin inboundista – kaikkien tavoittelemasta tilasta.
Esiintyjinä ovat:
* Hans Edin, kaupallinen johtaja, Sanoma Media Finland Oy
* Andrew Harvey, Chairman, European Marketing Confederation EMC
* Kimmo Tolonen, myyntijohtaja, Veikkaus Oy
* Hanna Harjula, Marketing strategist team lead, Advance B2B
* Martti Lindholm, Digitaalisen vuorovaikutuksen strategi, viestinnän tekijä, Ellun Kanat
Kipinää markkinointiin myynnin, median, markkinoinnin, viestinnän, asiakkuusmarkkinoinnin ja muun kiihkeän liiketoiminnan parissa työskenteleville ammattilaisille. Niille, jotka haluavat itselleen viimeisintä tietoa ja inspiraatiota uuden menestyksen tekemiseen.
Osallistumismaksu
* MARK:in jäsenet – 99 € + alv 24%
* muut osallistujat – 244 € + alv 24%
Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan >>>
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.