Tallink Silja -> torstaina 7.4.2016 klo 14.45 – 16.30 Silja Serenade
Olympiaterminaali, Olympiaranta 1, Helsinki
Matkustajaluvut näyttävät, että suomalaiset rakastavat risteilemistä. Ruotsinlaivat ovat jopa osa kulttuuriamme. Kilpailu ihmisten vapaa-ajasta on silti kovaa. Miten taistella huomiosta vapaa-ajankeskusten, kylpylöiden, halpalentoyhtiöiden, kotisohvan ja kaiken muun keskellä?
Tervetuloa kuulemaan miten Tallink Silja on onnistunut markkinoinnissa ja viestinnässä. Mikä toimii risteilybisneksen mielikuvan nostamisessa ja mikä taas ei. Tilaisuudessa puhuvat Tallink Siljan markkinointijohtaja Hanna Länsivuori sekä viestintäjohtaja Marika Nöjd.
Saavuthan ajoissa paikalle, koska siirrymme Olympiaterminaalista ryhmänä laivalle heti klo 14.45. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.
Ilmoittaudu mukaan 4.4. mennessä!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Posti -> keskiviikkona 20.4. klo 17.00-19.00, Postin toimitilat
Postintaival 7 A, 00230 Helsinki
Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa
Paljon puhutaan markkinoinnin kohdentamisesta ja personoinnista, mutta miten se kannattaa käytännössä toteuttaa? Miten rakentaa linkki asiakkuuksien hallinnan ja markkinoinnin välille, vai onko sellaiselle tarvetta? Monikanavaisessa markkinoinnissa on tärkeää, että asiakastiedot ovat kunnossa ennen kuin mitään ryhdytään tekemään.
Yllämainittuihin kysymyksiin pureutuu asiakastietopalvelujen johtaja Mika Nikkola. Kuulet myös datan hyödyntämisestä käytännössä: Millainen on tyypillinen verkko-ostaja?
Tilaisuuden päätteeksi teemme kierroksen Pasilan postikeskuksessa ja samalla tutustumme Postinen-mainoskääreen niputuskoneisiin. Siirtymiset tehdään kävellen maanalaista yhdyskäytävää pitkin.
Kahvitarjoilu. Muutama peruutuspaikka vapaana. Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
Tervetuloa!
MARK Viestintäryhmä