Muutos sykkii kasvua. Muutos mahdollistaa, mutta myös lamauttaa.

Perinteiset yritykset nousevat varpailleen uudenlaisten markkinahäiriköiden lähestyessä. Samaan aikaan globaalilla pelikentällä luodaan kokonaan uusia toimialoja. Monen suomalaisen yrityksen ovenkarmit ovat ryskyneet, kun muutoksia on tehty vasta viimeisillä hetkillä leivän syrjässä pysymiseksi. Häiriköi tai innovoi – suurin riski on olla muuttumatta.

Media Mäessä pureutuu helmikuussa 2017 muutoksen ytimeen. Kuusi tarinaa, kaksi teoriaa. 100 muutoksen ja kasvun tekijää – poikkeuksellisen vahvoja verkostoja rakentavassa seminaarissa. Miten kasvuun ponnistetaan? Mitä edelläkävijöiltä voi oppia? Miten uusi ja vanha lyövät uudistukselle tahtia?

Media Mäessä 2017 seminaarissa esiintyvät Tahkolla:
* Pauli Waroma, toimitusjohtaja, Sherpa
* Olli Heikkilä, markkinointijohtaja, Olvi
* Siru Nori, PR Manager, Iittala International
* Marleena Bask, markkinointipäällikkö, Meira
* Roope Heinilä, Co-founder & CEO, Smarp
* Linda Åström, Corporate Communication, Supercell
* Anne Korkiakoski, hallitusammattilainen

Seminaaritahdista vastaa moderaattori Jani Halme, luova johtaja, Toinen PHD.

Varmista paikkasi talven syväporaavimmassa median, markkinoinnin ja maailman muutoksen polttopisteessä. Tutustu osallistumisvaihtoehtoihin ja ilmoittaudu mukaan 14.12. mennessä – varsinkin, jos tarvitset majoituksen ja matkajärjestelyt!

Media Mäessä 2017 – Tahkolla 3.-5.2.2017!

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Mediaryhmä.